Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

 

Olen lukenut alla olevan ja hyväksyn tämän

 

PALAUTUSEHDOT

Palautus, vaihto ja riskit toimituksessa

 

PALAUTUSRAHAT MAKSETAAN AINOASTAAN TILISIIRTONA. KUN PALAUTAT MUISTA ILMOITTAA TILINUMEROSI.

 

Tavallinen palautus

Kuluttajille myydyissä tuotteissa on kuluttajalainsäädännön mukainen neljäntoista (14) päivän palautusaika, joka lasketaan tavaran vastaanottamisesta. Tuotteen täytyy olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntikunnossa. Rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palauttamisesta aiheutuvat tavanomaiset posti ja pakkauskulut jäävät tässä tapauksessa ostajan maksettavaksi.

 

Palautus rikkoutumisen takia

Syy palauttamiseen voi myös olla rikkoutuminen toimituksen aikana. Tässä tapauksessa pääsääntöisesti posti on vastuussa lähetyksen rikkoutumisesta ja pyydämme teitä tekemään ilmoituksen tästä postille. Jos posti ei korvaa rikkoutunutta tuotetta ota yhteyttä myös meihin mahdollisimman pian, tavaran vastaanottamisesta. Tässä tapauksessa pyydämme teitä tarvittaessa lähettämään tuotteen takaisin meille tarkistusta varten.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksamme tässä tapauksessa takaisin myös palautuksesta aiheutuneen postimaksun.

 

Miten palautan?

Mikäli haluat palauttaa tuotteet, vie lähetys alkuperäiseen lähetyspakkaukseensa pakattuna ja alkuperäinen rahtikirja pakkaukseen kiinnitettynä siihen samaan paikkaan mistä olet sen noutanut.

Palautettavien tuotteiden tulee palautettaessa olla alkuperäiskunnossa, eli niitä ei ole otettu käyttöön. Lähetyksen mukana tulee olla kuitti tai kopio kuitista sekä vapaamuotoinen selvitys palautuksen syystä ja tilinumero, johon kauppasumma toivotaan maksettavan takaisin.

 

Miten vaihdan?

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, laita mukaan tarkka selvitys siitä, mihin toivoisit tuotteesi vaihdettavan sekä tilinumero, jos kauppasummien erotus jää maksettavaksemme. Tässä tapauksessa ostaja joutuu maksamaan vaihtamisesta aiheutuneet ylimääräiset posti ja hintakulut.

 

Mitä teen jos tuote katoaa lähetyksen yhteydessä?

Jos tuotteet jostakin syystä katoaa toimituksen aikana pyydämme teitä ensisijaisesti kääntymään postin palvelun puoleen ja vaatimaan heiltä korvauksia. Näissä tilanteissa asiaa tutkitaan ja päätetään tapauskohtaisesti.

 

Reklamaatiot

Marko's Mystics korvaa kaikki tuotteet, missä todetaan valmistusvika. Lähetä viallinen tuote alkuperäiseen lähetyspakkaukseensa pakattuna ja ota yhteyttä sähköpostitse osoitteessa shop@mystics.fi. Liitä vialliseen tuotteeseen mukaan lyhyt kuvaus ongelmasta, nimesi ja tuotteen tilausnumero.

Tarvittaessa Marko's Mystics lähettää viallisen tuotteen takaisin valmistajalle lopullista arviota varten. Kun vika tarkistuksemme jälkeen on hyväksytty valmistusviaksi maksamme myös takaisin tästä aiheutuneen palautusmaksun.

 

 

VILLA MYSTICS - Rent a cottage/ Vuokraa mökki/ Hyr en stuga

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?